05 octubre, 2008

Partit Catalunya vs. Argentina

Fa dos setmanes vaig anar al circuit de Montmeló d’aquí Catalunya per veure el campionat de Fórmula 1 amb el meu pare per veure córrer a l´Alonso també venia un amic del meu pare en Víctor i la seva novia l´Ana .Casi ens perdem en mig del viatge que es va fer una mica llarg perquè hi havia molta caravana . Quan vam arribar on teníem que anar vam esmorzar bocates i galetes salades suc de préssec i coca cola respectivament . Desprès vem veure les carreres de formula renault . Desprès vem dinar angules canapès montaditos i un gelat de postres desprès ens vem fer unes quantes fotos de record desprès vem veure la carrera de formula 1 desprès va em tornar i casi em dormo.

Vem portar a casa moltes coses una llibreta,un targeter,pòsters,una samarreta.